Final Week


Hasil carian imej untuk exam around the corner

Minggu 13 dan minggu 14 sememang minggu paling sibuk sebab masa tuu lah semua student U nak settlekan segala-galanyaaa. Dari nak settle kan tutorial, assignment individu, assignment by group, presentation, settlekan video dan juga prepare study untuk exam yang berlangsung pada minggu ke-15. Mind you, aku takde study week pun sem ni, so memang sakit sikit lah nak study dalam tempoh yang sekejap macam tu.

Tambah pulak exam aku gap tak mana antara subjek-subjek tough tu like Makroekonomi, Statistik dan Akaun. Yang paling seronok untuk kami yang kos Ekonomi, start exam antara paling awal (30/5/2018) dan habis antara paling lambat(11/6/2018)😭😭. Eh actually aku takde kisah mana habis exam lambat ni. Yang tak boleh blahnya ada Short Sem pulak tiap tahunπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚. Orang lain cuti dua bulan kitorang cuti 2 minggu je. Hemm okey lah, mengajar kitorang kan erti kepayahan hidup ni🀐.

To be honest, aku takde lah nak merungut ke apa. Bukan aku je yang rasa, orang lain pun rasa jugak. cuma itulah, saja nak bagi tau. Hahah.

Oh by the way, subjek last tu AppsCom. Ada hikmah juga gap lama, boleh study ulang dua tiga kali untuk exam. Tapi aku risau jugak hikmah lainnya; aku tak study dan layan drama keeeeπŸ˜‚πŸ˜‚. Aku dah ready dah ni nak marathon 13 Reasons Why pas abis exam.

Ulasan