Grand Annual Dinner FEP 2018


Assalamualaikum dan hai :)

Kalini aku nak share mengenai salah satu majlis yang diadakan oleh FEP iaitu Grand Annual Dinner. Okey, kenapa majlis sebegini perlu diadakan? 


Majlis ini diadakan bertujuan untuk melahirkan semangat kekeluargaan dan memupuk perpaduan sesama pelajar FEP yang terdiri daripada pelbagai agama, bangsa dan kepercayaan. Bagi mahasiswa/i tahun akhir, penganjuran majlis makan malam ini secara tidak langsung merupakan acara untuk meraikan mereka yang bakal memulakan kehidupan di alam pekerjaan kelak. Selain itu, majlis ini juga diadakan untuk menghargai pensyarah / pelajar / staf fakulti ini yang banyak membantu dalam menaikkan imej dan nama fakulti. Tidak kurang, majlis sebegini juga diadakan bagi  mengeratkan lagi hubungan silaturahim dan persefahaman seterusnya meninggalkan satu kenangan indah yang sentiasa diingati (untuk aku yang masih lagi Tahun 1, point last tu kot yang paling kena pun hahah)

Nama pun grand dinner, dah tentu tempat dia pun grand iaitu di Bangi Golf Resort.Takdelah jauh mana, dalam 2.8km je dari UKM. Tema dinner kalini "Perpaduan Sendi Perpaduan". Pada aku yang taknak pening kepala sangat pikio senang je, pakai kebarung pun jadilahh XD. 

Bawah ni sebahagian gambar dari jurukamera masa dinner tu, jadi aku ambil gambar secara  random untuk tunjuk situasi sekitar dinner.







in case lah kan, kalau ada mana-mana yang pergi dinner ni tapi tak tengok lagi gambar-gambar dari kamera official dinner, ni aku sertakan link dia. kredit dari link: https://drive.google.com/open?id=17vyaaU3O9bGDkBgJfXcxSAXspGZfpExq



ini semua ahli meja kami






girl`s only huhu

actually yang aku suka adalah bila booth dia bukan satu je, tapi ada tiga tempat walaupun kawasan dia kat tempat sama. 

booth 1:



Booth 2:

Booth 3:

Apa pun, dinner ni memang terbaekk dan tak sabar nak join next dinner pulak! 8D 

Ulasan